مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-09اجتماعي

افتتاح متروی میدان کتاب تا ماه های آینده/ گود بابک زنجانی ناایمن نیست


شهردار منطقه 2 از افتتاح ایستگاه متروی میدان کتاب طی ماههای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صالحی در مراسم رونمایی از سند تحولی شهرداری منطقه 2 با بیان اینکه شهردار تهران در ابتدای سال 1402 طرح تحول ارائه خدمت در تهران را در 4 محور اعلام کرد، گفت: بر همین اساس تحول کالبدی، تحول نرم افزاری، تحول درون زا و هوشمندسازی مورد تأکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تأکید شهردار تهران این بود که تمام مدیران ذیل کارکردها و ماموریت های خود این محورهای مهم را پیگیری کنند، اظهار کرد: بر همین اساس بعد از جمع بندی صورت گرفته در منطقه در 22 کلان پروژه و ذیل 114 عنوان پروژه، سند تحولی منطقه آماده شده است که این پروژه ها سطح کلان و خرد و تاثیر شهری، منطقه ای و محلی دارند.

صالحی با بیان اینکه برخی از پروژه ها از قبل شروع و برخی نیز امسال شروع می شوند، ادامه داد: در این میان برخی از پروژه ها امسال و برخی دیگر حداکثر تا دو سال آینده به اتمام می رسند.

شهردار منطقه 2 در تشریح پروژه های تعریف شده در این سند با بیان اینکه در بحث ایمنی و تاب آوری شهری، 8 پروژه تعریف کردیم که دو مورد ناظر بر ساماندهی مسیل هاست، گفت: از مجموع 7 رود دره شهر، دو رود دره اسلام آباد و فرحزاد در منطقه 2 واقع شده است و موضوع ایمنی روددره ها و مسیل ها مورد توجه قرار گرفته است و سامانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح متروی میدان کتاب تا ماه های آینده/ گود بابک زنجانی ناایمن نیست

افتتاح متروی میدان کتاب تا ماه های آینده/ گود بابک زنجانی ناایمن نیست