مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-29اقتصادي

تخلیه و بارگیری بیش از 176 هزار تن کالای اساسی در بندر کاسپین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اکبر نیازی، سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: در راستای تامین کالاهای اساسی کشور از ابتدای سال جاری تا کنون با پهلوگیری 45 فروند کشتی 166 هزار و 500 تن روغن خام و غلات در مجتمع بندری کاسپین تخلیه و به سراسر کشور حمل شده است.

- سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به تخلیه و بارگیری بیش از 176 هزار تن کالای اساسی در بندر کاسپین گفت: تامین کالاهای اساسی کشور از برنامه های در دستور کار منطقه آزاد انزلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، اکبر نیازی، سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: در راستای تامین کالاهای اساسی کشور از ابتدای سال جاری تا کنون با پهلوگیری 45 فروند کشتی 166 هزار و 500 تن روغن خام و غلات در مجتمع بندری کاسپین تخلیه و به سراسر کشور حمل شده است.

نیازی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 132 هزار 500 تن روغن خام خوراکی توسط 27 فروند کشتی در بندر کاسپین تخلیه و توسط کامیون های تانکر دار به واحدهای تولیدی سراسر کشور حمل شده است.

وی با اشاره به پهلوگیری 18 فروند کشتی حامل نهاده های دامی در اسکله های مجتمع بندری کاسپین یادآور شد: بر اساس آمارهای موجود 44 هزار تن نهاده های دامی و غلات شامل جو، ذرت، سویا و نخود در بندرکاسپین تخلیه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری بیش از 176 هزار تن کالای اساسی در بندر کاسپین

تخلیه و بارگیری بیش از 176 هزار تن کالای اساسی در بندر کاسپین