مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 20:102023-07-29سياسي

بهره گیری از ظرفیت مولدسازی برای ساخت مدرسه/وجود 30 هزار دانش آموز اتباع در کرمان


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در شهر کرمان به دلیل توسعه حاشیه نشینی و حضور فرزندان اتباع (30 هزار نفر در شهر کرمان) با کمبود کلاس درس مواجه هستیم.

- ایسنا/کرمان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در شهر کرمان به دلیل توسعه حاشیه نشینی و حضور فرزندان اتباع (30 هزار نفر در شهر کرمان) با کمبود کلاس درس مواجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی زاهدی امروز هفتم مرداد ماه با اشاره به نشست با مدیرکل نوسازی مدارس استان و روسای نواحی آموزش و پرورش 1 و 2 کرمان اظهار کرد: در این نشست درباره چگونگی اجرای نهضت مدرسه سازی در استان بحث شد و یکی از موارد مطرح شده، بهره گیری از تخصیص اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان بود.

وی افزود: در این جلسه همچنین بر بهره گیری از ظرفیت شرکت های صنعتی و معدنی استان و خیران مدرسه ساز تاکید شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تاکید بر استفاده از قانون مولدسازی در راستای ساخت مدرسه گفت: قرار شد دوستان در آموزش و پرورش در این زمینه با نگاه ایجابی و اینکه اصل را بر مدرسه سازی بگذارند، مطالعات را انجام دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: در شهر کرمان به دلیل توسعه حاشیه نشینی و حضور فرزندان اتباع - که در شهر کرمان 30 هزار نفر هستند - با کمبود کلاس درس مواجه هستیم و قرار است با برنامه ریزی، طی مدت سه سال کمبودها رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت مولدسازی برای ساخت مدرسه/وجود 30 هزار دانش آموز اتباع در کرمان

بهره گیری از ظرفیت مولدسازی برای ساخت مدرسه/وجود 30 هزار دانش آموز اتباع در کرمان