مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 22:052023-07-29حوادث

عرصه برای فروشندگان مواد مخدر ناامن شود/اجرای طرح یاسر در آزادشهر


فرماندار آزادشهر با بیان اینکه حمایت های دستگاه قضا عرصه را برای فروشندگان مواد مخدر و سایر آسیب های اجتماعی نا امن می کند، گفت: نظام مسایل با حضور معتمدین و ریش سفیدان احصاء شود.

- عرصه برای فروشندگان مواد مخدر ناامن شود/اجرای طرح "یاسر" در آزادشهر ایسنا/گلستان فرماندار آزادشهر با بیان اینکه حمایت های دستگاه قضا عرصه را برای فروشندگان مواد مخدر و سایر آسیب های اجتماعی نا امن می کند، گفت: نظام مسایل با حضور معتمدین و ریش سفیدان احصاء شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد کریمی شامگاه شنبه 7 مرداد در جلسه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی آزادشهر که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عموماً در مناطقی که در معرض آسیب های اجتماعی هستند نظام مسایل باید با حضور معتمدین، ریش سفیدان، افراد تاثیرگذار و روحانی مساجد محله ها احصاء شود.

وی با بیان اینکه حمایت های دستگاه قضا سبب می شود تا بعضی از مناطق که به فروش مواد مخدر و سایر آسیب های اجتماعی اقدام می کنند برای آنها به اماکن ناامن تبدیل شود، ادامه داد: نهادهای انقلابی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان و دیگر نهادها باید برای اشتغالزایی در محلات هدف دعوت شوند تا شاهد نقش آفرینی آنها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه برای فروشندگان مواد مخدر ناامن شود/اجرای طرح یاسر در آزادشهر

عرصه برای فروشندگان مواد مخدر ناامن شود/اجرای طرح یاسر در آزادشهر