مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:252023-07-29سياسي

احیای 2 کارخانه تولید فولاد با ظرفیت اشتغال 400 نیروی کار توسط دادگستری استان تهران


کارخانه های «فولاد قزوین» و شرکت «فولاد آرمان شفق» دو واحد صنعتی و تولیدی هستند که زیر نظر اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران احیاء شده اند و از تعطیلی این واحد ها با ظرفیت اشتغال 400 نیروی کار جلوگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت از واحد های تولیدی، اظهار کرد: 2 کارخانه تولیدکننده میلگرد و مصنوعات فلزی در استان قزوین از جمله واحد های تولیدی تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران است که با حمایت های قضایی در حال حاضر اشتغال بیش از 400 نفر از نیروی کار در این واحد ها حفظ شده است.

وی با اشاره به این مطلب که رهبر انقلاب مهمترین مسأله کشور را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و بر همین اساس نیز، شعار سال 1402 را مهار تورم و رشد تولید اعلام کردند، گفت: در دوره تحول و تعالی قضایی اقدامات به سزایی برای احیای واحد های تولیدی یا جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها صورت گرفته است که منجر به حفظ اشتغال و جلوگیری از بیکاری هزاران کارگر و نیروی کار شده است.

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در اجرای برنامه های عملیاتی دادگستری استان تهران و با پیگیری اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران، کارخانه های فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 2 کارخانه تولید فولاد با ظرفیت اشتغال 400 نیروی کار توسط دادگستری استان تهران

احیای 2 کارخانه تولید فولاد با ظرفیت اشتغال 400 نیروی کار توسط دادگستری استان تهران