مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-22سياسي

نقش رسانه های بیگانه؛ از کودتا در ذهن تا کودتا در میدان


کارشناس رسانه و روزنامه نگار با اشاره به اینکه در جنگ شناختی، میدان نبرد، ذهن انسان است, یادآور شد: نفرت آفرینی در داخل علیه جریان انقلاب و حرکت در امتداد خط این نفاق و ایجاد فتنه از جمله اهداف و مأموریت هایی است که در داخل و خارج توسط رسانه های بیگانه انجام می شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه رادیو گفت وگو با حضور دکتر علیرضا داودی(کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی)، دکتر رضا اکبری (استاد دانشگاه و کارشناس مسائل رسانه) و سید محمد بحرینیان (پژوهشگر و فعال تاریخ رسانه) و ارتباط تلفنی با محمدکاظم انبارلویی(کارشناس رسانه و روزنامه نگار) نقش رسانه های بیگانه از طراحی تا عملیات، از کودتا در ذهن تا کودتا در میدان را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

 دکتر علیرضا داودی (کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی) گفت: وقتی صحبت از اسمِ رمز می شود، اگر از سمت انگلستان صحبت شود مفاهیم آن بسیار پیچیده و به شدت پرتراکم تلقی می شود.

  مطلوب بی بی سی فارسی، وارد کردن موضوعات بی ربط برای رقیق کردن یک رویداد است وی به سه نکته در بحث اسمِ رمز اشاره کرد و توضیح داد: صحبت از انگلستان، به معنای گفتن درباره یکی از پیچیده ترین کشورها در طول تاریخ است که اساسا صحبت از تجربه شکست قطعی طولانی مدت، پراثر و دارای شتاب های جدی تا قبل از انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه های بیگانه؛ از کودتا در ذهن تا کودتا در میدان

نقش رسانه های بیگانه؛ از کودتا در ذهن تا کودتا در میدان