مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-01سياسي

فصل جدیدی از همکاری ها درمناسبات ایران و تاجیکستان شکل گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در گفتگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و سراج الدین مهرالدین، وزیر امور خارجه تاجیکستان که بعد از ظهر امروز صورت گرفت، - وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اکنون فصل جدیدی از همکاری های همه جانبه در مناسبات ایران و تاجیکستان شکل گرفته است که این روند رو به رشد در روابط باید ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در گفتگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و سراج الدین مهرالدین، وزیر امور خارجه تاجیکستان که بعد از ظهر امروز صورت گرفت، طرفین در خصوص مناسبات مورد علاقه فیمابین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس، ضمن ابلاغ سلام رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران به رییس جمهور تاجیکستان، به روابط دوستانه و نزدیک جمهوری اسلامی ایران و دولت تاجیکستان اشاره کرد و افزود، اکنون فصل جدیدی از همکاری های همه جانبه در مناسبات ایران و تاجیکستان شکل گرفته است که این روند رو به رشد در روابط باید ادامه یابد.

رییس دستگاه دیپلماسی سفر رییس جمهور کشورمان به دوشنبه و متقابلاً سفر رییس جمهور تاجیکستان به تهران را دو نقطه تحول مهم در روابط دو کشور خواند و خاطرنشان کرد، از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم در ایران، تعداد قابل توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدیدی از همکاری ها درمناسبات ایران و تاجیکستان شکل گرفته است

فصل جدیدی از همکاری ها درمناسبات ایران و تاجیکستان شکل گرفته است