مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-06سياسي

ضرورت جلوگیری از خسارت قطع برق به واحدهای تولیدی


رییس سازمان بازرسی کل کشور خواستار اتخاذ تدابیری از سوی مسئولان برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به واحدهای تولیدی به دلیل قطع برق، شد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بازرسی کل کشور خواستار اتخاذ تدابیری از سوی مسئولان برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به واحدهای تولیدی به دلیل قطع برق، شد.

دکتر ذبیح الله خداییان یکشنبه 15 مرداد در حاشیه شورای اداری شهرستان لامرد به خبرنگاران گفت: مسائل و مشکلات طرح شده از سوی مسئولان در جلسه شورای قضایی با حضور رییس قوه قضاییه مطرح خواهد شد.

او با اشاره به بازدیدش از کارخانه آلومینیوم لامرد، بیان کرد: این کارخانه ظرفیت های بسیاری برای توسعه دارد، لذا باید مسئولان و سهامداران برای استفاده از این ظرفیت ها برنامه ریزی کنند.

خداییان در خصوص قطع برق شهرک ها و واحدهای صنعتی و خسارت های وارده به تولید، گفت: متاسفانه در فصل تابستان به دلیل کمبود تولید انرژی، شاهد قطعی برق در واحدهای تولیدی هستیم و بعضا واحدهای انرژی بر با مشکلات عدیده ای روبه رو می شوند که در این راستا ضرورت دارد مسئولان امر تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه برق در واحدهای تولیدی نقش مهمی دارد از مسئولان امر خواست با برنامه ریزی از ورود خسارت ناشی از قطعی برق جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جلوگیری از خسارت قطع برق به واحدهای تولیدی

ضرورت جلوگیری از خسارت قطع برق به واحدهای تولیدی