مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:212023-08-21فناوري

مقایسه جستجو با کلمه کلیدی در مقابل جستجو با هوش مصنوعی


به تدریج و با پیدایش هوش مصنوعی، سبک عملکرد موتورهای جستجو (چه در مقیاس کلان مانند گوگل و چه در مقیاس درون وبسایتی) در حال دگرگون شدن است.

- اگر گذرتان به دنیای دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای آنلاین افتاده باشد، احتمالا با مفاهیمی مثل سئو و کیورد (کلمه کلیدی یا کلیدواژه) آشنا هستید.

بخش بزرگی از صنعت محتوای دیجیتال و متخصصان SEO، حول محور بهینه سازی ساختار سایت ها و محتوای آن ها برای در دسترس بودن بهتر نزد موتورهای جستجو می گردد.

زیرا دست کم تا امروز، روش کلاسیک جستجوی پاسخ یک سوال، نشانی یا هر چیز دیگر، جستجوی آن عبارت در یک موتور جستجو است.

آن موتور جستجو هم لیستی از وب سایت هایی که به شکلی در ارتباط با آن کلیدواژه هستند را به مخاطب ارائه می دهد.

نقطه اتصال پرسش موجود در ذهن مخاطب با فهرست وب سایت های پیشنهادی گوگل، یک چیز است؛ کلید واژه و مفاهیم متصل به آن (ابر مفاهیم).

اما به تدریج و با پیدایش هوش مصنوعی، سبک عملکرد موتورهای جستجو (چه در مقیاس کلان مانند گوگل و چه در مقیاس درون وبسایتی) در حال دگرگون شدن است.

اکنون یافتن منظور و خواست کاربر و برآورده کردن آن، هدف نهایی به شمار می رود.

به عبارتی محور اصلی فرایند جستجو و رسیدن به پاسخ، نه بر محور عبارت ها، بلکه بر اساس هدف و خواسته کاربر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه جستجو با کلمه کلیدی در مقابل جستجو با هوش مصنوعی

مقایسه جستجو با کلمه کلیدی در مقابل جستجو با هوش مصنوعی