مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:402023-07-25سياسي

«یل یاتار طوفان یاتار یازتماز حسینین پرچمی»


مراسم هشتم محرم زنجان که قدمت برگزاری آن به صدها سال قبل باز می گردد، یکی از باشکوه ترین و بی ریاترین تجمعات مذهبی جهان است، مراسمی که در آن مردم عشق و ارادت خود را به شهدای کربلا و به ویژه علمدار آن نشان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، تا ساعاتی دیگر یکی از بزرگترین اجتماعات مذهبی شیعیان جهان به میزبانی شهر زنجان برگزار می شود، مراسمی که با حضور صدها هزار نفر برگزار و هزاران نفر از جای جای ایران اسلامی و برخی کشورهای جهان برای حضور در آن راهی پایتخت شور و شعور حسینی می شوند.

مراسم هشتم محرم زنجان که قدمت برگزاری آن به صدها سال قبل باز می گردد، یکی از باشکوه ترین و بی ریاترین تجمعات مذهبی است، خیابان های شهر و به ویژه اطراف حسینیه با پرچم های سیاه آذین بندی شده و همه اقدامات برای برگزاری مراسم یوالعباس زنجان آماده شده است.

شهر زنجان و مردمان پایتخت شور و شعور حسینی این روزها حال و هوای دیگر دارند، پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه در تدارک برپایی مراسم باشکوه هشتم محرم هستند، مراسمی که ده ها شبکه داخلی و خارجی آنرا به صورت زنده پوشش می دهند.

یل یاتار طوفان یاتار، یاتماز حسینین پرچمی به معنی همه طوفان ها و گردبادهای عالم خاموش می شود، اما پرچم حسین، هیچگاه پایین نمی آید، نیز از دیگر تک بیت هایی است که توسط جماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یل یاتار طوفان یاتار یازتماز حسینین پرچمی»

«یل یاتار طوفان یاتار یازتماز حسینین پرچمی»