مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-16سياسي

شناسایی 45 مشاور املاک متخلف در همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از سرکشی به واحد صنفی مشاور املاک در شهر همدان و برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از سرکشی به واحد صنفی مشاور املاک در شهر همدان و برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، مرضیه یونسی گفت: نظارت بر بنگاه های املاک تشدید شده و تعزیرات حکومتی در کنار دیگر دستگاه های نظارتی حضور فعال دارد و بنگاه های غیرمجاز شناسایی و برابر قانون پلمب می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: در ادامه تشدید نظارت ها بر عملکرد مشاوران املاک شهرستان همدان با حضور کارشناسان سازمان صمت، اداره کل مسکن و شهرسازی و اتاق اصناف از بنگاه های معاملاتی همدان بازدید شد.

وی افزود: 25 تیم بیش از 200 واحد مشاور املاک را مورد بازرسی قرار دادند که برای 45 واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد که عمده تخلف های این واحدهای صنفی صادر نکردن فاکتور، نصب نکردن نرخ نامه و دریافت حق کمیسیون بیش از نرخ مصوب بود.

یونسی ضمن هشدار به مردم برای بررسی مجوز و گرفتن کد رهگیری برای مبایعه نامه و اجاره نامه، گفت: در بررسی ها مشخص شد که برخی مشاوران املاک، توکِن های اختصاصی که از سوی اتحادیه برای اجاره و خرید و فروش واحدهای دارای پروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 45 مشاور املاک متخلف در همدان

شناسایی 45 مشاور املاک متخلف در همدان