مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-22سياسي

جزییات محل برگزاری تئاتر روایت راهیان در ایران و عراق


گروه هنری روایت راهیان در مرزهای ایران و نجف و کربلا برنامه های متنوعی برای بزرگسالان و کودکان و نوجوانان ترتیب داده است.

, - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه توانا، هفتمین همایش بین المللی تئاتر پیاده روی اربعین(روایت راهیان) با نگاه نذر فرهنگی هنرمندان تئاتر کشور در مسیر زائران اربعین در دو کشور ایران و عراق با حضور سید مصطفی موتورچی دبیر هنری، علی فروزانفر معاون هنری و کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

کوروش زارعی هفتمین همایش بین المللی مردمی تئاتر اربعین امسال را مفصل تر از سال های گذشته دانست و گفت: ما در سال های گذشته برگزاری مراسم در مرزها را نداشتیم ولی امسال در مرزهای شلمچه، خسروی، باشماق و مهران هنرمندانی که آثارشان به خاک عراق راه پیدا نکرد در مرزهای ما برای زائرینی که وارد یا خارج می شوند، برنامه برگزار می کنند.

حضرت علی اصغر(ع)، قهرمان کوچک جهان وی برگزاری برنامه ها را به سه زبان فارسی، ترکی و عربی اعلام کرد و افزود: دوماه قبل از محرم آغاز پیش تولید قهرمان کوچک را انجام دادیم و الان در حال ضبط نسخه عربی این نمایش هستیم و امیدواریم به دو زبان اجرای برنامه قهرمان کوچک که محوریت نقش حضرت علی اصغر(ع) است را در دو کشور داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محل برگزاری تئاتر روایت راهیان در ایران و عراق

جزییات محل برگزاری تئاتر روایت راهیان در ایران و عراق