مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-17سياسي

ذاکر: اقدامات تروریستی نظیر حرم شاهچراغ (ع) نشان دهنده حقارت دشمنان است


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره حادثه تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ (ع)، گفت: این حوادث خللی در حرکت رو جلوی انقلاب اسلامی وارد نمی کنند و دشمنان ایران اسلامی هر روز حقارت خود را با این ترورهای کور نشان می دهند.

- سیدسلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس در رابطه با حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) حرکتی ضد مردم و ضد دموکراسی است و با مبانی دموکراسی سازگاری ندارد و نشان دهنده آن است که مبنای استکبار جهانی، متزلزل است.

 مردم ایران اسلامی باید به این افتخار کنند که جمهوری اسلامی به مبانی عقلی و دینی پایبند است و با این رفتارهای تروریستی مبارزه می کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: همه می دانند اگر منفعت شان اقتضا کند، اخلاق و انسانیت را زیر پا می گذارند و فقط به منفعت شان فکر می کنند، آن ها به راحتی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) عملیات تروریستی انجام می دهند، همه باید بدانند مبنای این تروریست ها پوچ است و منافع خاص خود را پیگیری می کنند، باید بدانیم دشمنان مان چه کسانی هستند و آن ها را بشناسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکر: اقدامات تروریستی نظیر حرم شاهچراغ (ع) نشان دهنده حقارت دشمنان است

ذاکر: اقدامات تروریستی نظیر حرم شاهچراغ (ع) نشان دهنده حقارت دشمنان است