مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-09سياسي

راهپیمایی اربعین فرصتی برای ایجاد همبستگی میان امت اسلامی است


ما می توانیم از این جاذبه و از این مکان و زمان فرصتی را ایجاد نماییم تا با حضور میلیونی مسلمانان و حتی پیروان ادیان دیگر، - جریان و حرکتی عظیم علیه ظالمان شکل گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در جلسه ستاد اربعین حسینی استان تهران به ایراد سخنرانی پرداخته و اظهار داشت: یکی از ویژگی های دین مبین اسلام این است که هر دستور و برنامه ای را که به مردم ارائه می دهد، در کنار آن هدفی را ذکر می نماید.

اسلام، انسان را به نماز دعوت می نماید و در کنارش هدف را دوری از بی بند و باری و کارهای زشت ذکر می کند؛ یا هنگامی که به نماز شب دعوت می نماید در ادامه می فرماید: تا به وسیله آن به مقام محمود نائل آیید.

رییس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با اشاره به اهمیت هدف در آموزه های اسلامی بر توجه به اهداف در برپایی آیین های مذهبی و دینی تأکید کرده و تصریح کرد: در برگزاری آیین های مهم و باشکوهی همچون اربعین باید تمامی جوانب به درستی، بررسی و پیش بینی گردد تا این تجمع عظیم با کمترین نقص، به بزرگترین آیین در راستای همبستگی اسلامی و مقابله با ستمگران و زورگویان جهان تبدیل شود و اگر این هدف به درستی تبیین گردد در برنامه ریزی ها نیز نقش مهمی را ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین فرصتی برای ایجاد همبستگی میان امت اسلامی است

راهپیمایی اربعین فرصتی برای ایجاد همبستگی میان امت اسلامی است