مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 09:152023-07-28بين الملل

واکنش ایران به انفجار تروریستی در حومه دمشق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، وقوع انفجار تروریستی در منطقه زینبیه در حومه دمشق در روز تاسوعا و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بی گناه از جمله زنان و کودکان شد، - سخنگوی وزارت خارجه انفجار تروریستی در حومه دمشق را محکوم و به دولت و ملت سوریه تسلیت گفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، وقوع انفجار تروریستی در منطقه زینبیه در حومه دمشق در روز تاسوعا و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بی گناه از جمله زنان و کودکان شد، به شدت محکوم کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با تسلیت به دولت و ملت سوریه و خانواده های قربانیان یادآور شد: در شرایطی که مردم بیگناه سوریه از تحریم های ظالمانه آمریکا و برخی کشور های غربی رنج می برند، در سایه سکوت دردآور جامعه جهانی، گروه های تروریستی مورد حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا نیز مرتکب این گونه جنایات فجیع می شوند.

کنعانی افزود؛ با توجه به نبرد چندین ساله دولت و ملت سوریه علیه تروریسم، شایسته است جامعه جهانی و سازمان های بین المللی علاوه بر محکوم کردن هرگونه تجاوز علیه سوریه از جمله حملات تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به انفجار تروریستی در حومه دمشق

واکنش ایران به انفجار تروریستی در حومه دمشق