مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-23فرهنگي

فاطمه گودرزی چگونه نقش «ام حسن» را بازی کرد؟


مجموعه نمایشی «کاتب اعظم» که به مناسب ایام محرم بار دیگر در کنداکتور پخش تلویزیون قرار گرفته است، امسال نیز با روایت کاتبان عاشورا، مخاطبان را با خود همراه می کند.

- مجموعه نمایشی کاتب اعظم که به مناسب ایام محرم بار دیگر در کنداکتور پخش تلویزیون قرار گرفته است، امسال نیز با روایت کاتبان عاشورا، مخاطبان را با خود همراه می کند.

فاطمه گودرزی که یکی از نقش های اصلی و کلیدی این مجموعه را ایفا کرده و معتقد است: ساختار کاتب اعظم با سایر تله تئاترها متفاوت است و در فضایی کاملا نو طراحی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموعه کاتب اعظم به تهیه کنندگی مرکز سوره اولین بار برای پخش از شبکه دوم سیما ساخته شد.

این نمایش تلویزیونی شهریور ماه سال گذشته به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) از تلویزیون پخش شد و حالا با گذشت یک سال به بهانه ایام محرم بار دیگر از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

در این مجموعه بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، امین زندگانی، سبامک صفری و نادر فلاح بازی کرده اند.

فاطمه گودرزی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ که در کاتب اعظم اولین تجربه اش در حوزه تله تئاتر را ثبت کرد، در این اثر نقش ام حسن را ایفا کرد.

او درباره شیوه ساخت این تله تئاتر به ایسنا گفته است که برخلاف تله تئاترهای مرسوم که در فضایی بسته ساخته می شوند، کاتب اعظم در فضایی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمه گودرزی چگونه نقش «ام حسن» را بازی کرد؟

فاطمه گودرزی چگونه نقش «ام حسن» را بازی کرد؟