مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-16سياسي

نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی آماده برخورد با هر تهدیدی هستند


نایب رییس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای امنیتی و حفاظتی در سراسر کشور از آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه توطئه ای برخوردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهریار حیدری شامگاه سه شنبه در جریان سفر به شیراز و بازدید میدانی از حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیان کرد: طی ماه های اخیر شاهد شکل گیری توطئه های مختلفی در کشور بودیم که در این میان یک مورد منجر به اقدام تروریستی در حرم مطهر شاه چراغ (ع) شد.

او در ادامه افزود: به دنبال وقوع این حادثه، هیأتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در شیراز حضور یافته تا ضمن بازدید میدانی از محل وقوع این حادثه در حرم مطهر شاه چراغ (ع)، در جلسه شورای تأمین استان نیز حضور یافته و در نهایت یک جمع بندی در خصوص این حادثه تلخ و نحوه اقدامات و آمادگی اعضای شورای تأمین خواهیم داشت.

او اضافه کرد: این اقدام تروریستی از نظر عقلی، شرعی، قانونی و از منظر بین المللی محکوم است و در واقع باید گفت چنین حوادثی در هر نقطه از دنیا ممکن است اتفاق بیافتد.

نایب رییس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این حادثه تروریستی یک اقدام کاملاً کور و سازمان یافته از سوی عناصر و گروهک های وابسته به تیم های خارجی بود که آموزش می بینند، تجهیز می شوند و امکانات برای آنها فراهم می شود تا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی آماده برخورد با هر تهدیدی هستند

نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی آماده برخورد با هر تهدیدی هستند