مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-17سياسي

حمایت از کتابخانه های عمومی از برنامه های اولویت دار مریوان است


ارتقای سرانه مطالعه همواره یکی از دغدغه های بنده بوده و حمایت از این بخش از برنامه های اولویت دار در فرمانداری شهرستان مریوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، اسماعیل احمدی، فرماندار شهرستان مریوان در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان عنوان کرد: کتاب از ارکان مهم در توسعه فرهنگی جامعه است و بی توجهی به این مقوله آثار زیانباری برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

وی تصریح کرد: ارتقای سرانه مطالعه همواره یکی از دغدغه های بنده بوده و حمایت از این بخش از برنامه های اولویت دار در فرمانداری شهرستان مریوان است.

احمدی با اشاره افزایش اعتبار کتابخانه های عمومی از محل تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال جاری، اظهار کرد: با این وجود تلاش می کنیم در صورتی که شرایط فراهم باشد این میزان دوباره افزایش پیدا کند.

معصومه حسنی خونسار، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان نیز با اشاره به نقش مهم کتابخانه های عمومی در توسعه فرهنگی کشور، اظهار کرد: این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم در حوزه فرهنگ، نیاز به حمایت مسئولان دستگاه های مختلف و خیرین دارد.

وی خاطرنشان کرد: سطح خدمت رسانی کتابخانه های عمومی با برگزاری برنامه های متنوع در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته که این امر با استقبال اقشار مختلف مردم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کتابخانه های عمومی از برنامه های اولویت دار مریوان است

حمایت از کتابخانه های عمومی از برنامه های اولویت دار مریوان است