مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:252023-07-29سياسي

متن کامل گزارش کمیسیون حقوقی درباره لایحه عفاف و حجاب


گزارش نهایی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» به هیئت رییسه مجلس برای بررسی در صحن علنی مجلس ارجاع شد.

- گزارش نهایی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به هیئت رییسه مجلس برای بررسی در صحن علنی مجلس ارجاع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دو فوریت لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از سلامت اجتماعی در جلسه علنی 23 خرداد سال جاری مجلس مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به مخالفت نمایندگان، بررسی این لایحه با قید یک فوریت تصویب شد.

همان زمان محمدباقر قالیباف رییس مجلس گفت: اینکه مجلس به دو فوریت این لایحه رای نداد و یک فوریت آن تصویب شد به این دلیل نیست که ما به اهمیت آن توجه نکردیم چون اساساً این موضوع دارای اهمیت بالایی است؛ موضوع بر سر آن است که در این لایحه تنها جنبه جرم انگاری آمده بود.

حال اینکه موضوع مربوط به حجاب قبل از آنکه قضایی بوده و جرم انگاری شود بحث فرهنگی، اجتماعی، فلسفی و از همه مهتر موضوع هویتی ما در انقلاب اسلامی، ایران عزیز و بحث تمدنی ما است.

در نهایت این لایحه برای بررسی به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع شد و اکنون گزارش نهایی کمیسیون برای بررسی به هیات رییسه ارجاع شده است؛ در این گزارش عنوان لایحه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل گزارش کمیسیون حقوقی درباره لایحه عفاف و حجاب

متن کامل گزارش کمیسیون حقوقی درباره لایحه عفاف و حجاب