مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-30سياسي

دادرسی الکترونیک در رفع اطاله دادرسی و پیشگیری از بروز جرائم موثر است


رییس کل دادگستری مازندران از انجام 4 هزار و 702 جلسه دادرسی الکترونیک با زندان در سه ماه گذشته خبرداد و گفت: چندین سال است که به کمک فناوری های نوین، - ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران از انجام 4 هزار و 702 جلسه دادرسی الکترونیک با زندان در سه ماه گذشته خبرداد و گفت: چندین سال است که به کمک فناوری های نوین، دادرسی الکترونیک در استان فعال است و دادگستری مازندران از استان های برتر کشور در برقراری دادگاه های الکترونیکی با زندان محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری، کاهش اطاله دادرسی، صرفه جویی در وقت و هزینه ها، افزایش شاخص های امنیتی و پیشگیری از خطرهای احتمالی حین اعزام زندانیان به مراجع قضایی را از محاسن دادرسی الکترونیک ذکر کرد.

رییس کل دادگستری مازندران اظهارکرد: در 3 ماه گذشته بیش از 93 درصد دادرسی به صورت الکترونیک برای زندانیان انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است و این مهم نشان از عزم راسخ دادگستری استان در کاهش هزینه های دادرسی و افزایش رضایت مندی مردم دارد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری بیان کرد: حقوقدانان همواره در تلاش بوده اند تا با ارائه راهکارهای مناسب به دادرسی سرعت بخشند و اجرای عدالت را در کمترین زمان میسر سازن و در این راستا دادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادرسی الکترونیک در رفع اطاله دادرسی و پیشگیری از بروز جرائم موثر است

دادرسی الکترونیک در رفع اطاله دادرسی و پیشگیری از بروز جرائم موثر است