مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 02:202023-08-08اجتماعي

لنگرود 26 خانه هلال دارد / راه اندازی 4 کاروان سلامت


رییس هلال احمر لنگرود با اشاره به راه اندازی 4 کاروان سلامت در این شهرستان، گفت: لنگرود 26 خانه هلال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عامر محبی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران بازوان پرتوان جمعیت هلال احمر در سرعت بخشی به انجام امورات هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه جمعیت هلال احمر دو مقوله امداد و نجات و بحث آموزش است، افزود: ِبدنه اصلی هلال احمر مردم هستند و شما خبرنگاران در آگاهی بخشی به مردم و سوق دادن جوانان به سمت آموزش های هلال احمر نقش مؤثر دارید.

رییس هلال احمر لنگرود با بیان اینکه آموزش محور محرکه همه بخش ها است، گفت: در بحث آموزش کلاس های مختلف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قالب 4 کارگاه برگزار شده است.

محبی از برپایی 80 عملیات امداد و نجات در لنگرود خبر داد و بیان کرد: برپایی اردوهای آموزشی امداد و نجات در راستای تقویت آمادگی نجات گران صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه قالب جمعیت هلال احمر بالای 35 سال هستند، افزود: داوطلبان در 4 گروه مهارت، مشارکت، حمایت و هدایت فعالیت می کنند و از ظرفیت آنان در این زمینه ها بهره گرفته می شود.

رییس جمعیت هلال احمر لنگرود از راه اندازی 4 کاروان سلامت در این شهرستان خبر داد، گفت: این کاروان ها در 4 منطقه کلکچال، کفش کن محله، خراط محله، کیانیان و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لنگرود 26 خانه هلال دارد / راه اندازی 4 کاروان سلامت

لنگرود 26 خانه هلال دارد / راه اندازی 4 کاروان سلامت