مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-14سياسي

12 محله قزوین تحت پوشش قرارگاه توانمندسازی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار گرفتند


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین گفت: 12 محله قزوین تحت پوشش قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار گرفتند.

- سیدعلی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حوزه فعالیت اجتماعی و محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان، اظهار کرد: برای دومین سال متوالی و در راستای حمایت از بخش کشاورزی و در قالب جهش تولید در دیم زارها، با توجه به مولفه مهم امنیت غذایی و تاکید مقام معظم رهبری، ورود جدی به این مساله داشتیم تا جایی که برای بهره وری در اراضی دیم، امسال 72 هزار هکتار از اراضی دیم چهار شهرستان استان را مشمول این طرح قرار دادیم و یک هزار و 984 کشاورز نیز طرف قرارداد این طرح قرار گرفتند و در نهایت نیز از مجموع اراضی یاد شده تاکنون 69 هزار و 927 هکتار منجر به عقد قرارداد با کشاورزان استان شد.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده زراعی 120 هزار هکتار از اراضی دیم استان قزوین مشمول این طرح حمایتی قرار خواهند گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین ادامه داد: عملیات اجرایی و احداث پروژه نهضت ملی مسکن استان در مهرگان و با ساخت یک هزار و 282 واحد توسط این نهاد کلید خورد و فازهای یک تا پنج این طرح هم اکنون به ترتیب با 67، 91، 90، 79 و 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 محله قزوین تحت پوشش قرارگاه توانمندسازی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار گرفتند

12 محله قزوین تحت پوشش قرارگاه توانمندسازی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار گرفتند