مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-29سياسي

مشکل چندین ساله پروژه مسکن مهر تپه امامگل را حل کنید


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مشکل پروژه مسکن 96 واحدی تپه امامگل شد و گفت: برخی از متقاضیان این پروژه از دنیا رفته اند که باید کوتاهی مدیران قبل در خصوص حل مشکل این پروژه مورد سوال قرار گیرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان با موضوع توزیع اعتبارات سال جاری اظهار کرد: فرماندار اعتبار خوبی برای مساجد در نظر گرفته است که قدردان هستیم، متأسفانه پایین ترین اعتبارات در حوزه دینی لحاظ می شود که نباید اینطور باشد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه برنامه ریزی ها باید واقعیت ها را در جامعه دید و بر اساس آن برنامه ریزی کرد گفت: قبلا آمارهای اشتباه و غیر واقعی از میزان اشتغال استان ارائه می شد که همین موضوع  به ستان ضرر و زیان وارد کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه 7 میلیارد تومان اعتبارات در بخش روستایی دیده شده است افزود: 40 کیلومتر جاده خاکی روستایی داریم و باید نسبت به حل مشکلات آن اقدام شود، با 15 درصد اعتبارات استانی حل نخواهد شد و باید اعتبارات ملی دید تا جاده های خاکی آسفالت شوند.

هنوز روستاهای زیادی با جاده خاکی داریم وی با اشاره به اینکه هنوز روستاهای زیادی با جاده خاکی داریم بنابراین امسال از 25 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل چندین ساله پروژه مسکن مهر تپه امامگل را حل کنید

مشکل چندین ساله پروژه مسکن مهر تپه امامگل را حل کنید