مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-17پزشكي

شیرخشک به اندازه کافی در انبارهای گیلان موجود است


معاون غذا و داروی علوم پزشکی گیلان، از بررسی مداوم سامانه «ttac» توسط همکاران این معاونت خبر داد و تصریح کرد: تاکنون کمبود چشمگیری در انبارهای شرکت های پخش شعب استان گیلان درخصوص شیر خشک مشاهده نکردیم.

- ایسنا/گیلان معاون غذا و داروی علوم پزشکی گیلان، از بررسی مداوم سامانه ttac توسط همکاران این معاونت خبر داد و تصریح کرد: تاکنون کمبود چشمگیری در انبارهای شرکت های پخش شعب استان گیلان درخصوص شیر خشک مشاهده نکردیم.

دکتر نسیبه یوسفیان، در پاسخ به چرایی گلایه برخی از شهروندان نسبت به کمبود شیر خشک به ویژه شیر خشک های خاص در برخی از شهرستان ها، اظهار کرد: طی گزارشات هفته اخیر در یک شهرستان با مشکل مواجه بودیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه شیر خشک در سطح استان گیلان موجود است، مشکل ایجاد شده در بخش توزیع بوده و لذا موضوع در دست بررسی است و تا هفته های آینده برطرف می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت و گوی خبری، از بررسی مداوم سامانه ttac توسط همکاران این معاونت خبر داد و تصریح کرد: تاکنون کمبود چشمگیری در انبارهای شرکت های پخش شعب استان گیلان درخصوص شیر خشک مشاهده نکردیم.

یوسفیان با بیان اینکه ممکن است در مقاطعی به دلیل شرایط تحریم های ظالمانه با کمبود برخی از برندهای شیر خشک مواجه شویم، عنوان کرد: با همت و پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرخشک به اندازه کافی در انبارهای گیلان موجود است

شیرخشک به اندازه کافی در انبارهای گیلان موجود است