مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 18:202023-07-29اقتصادي

عدم رضایت استاندار از سرعت و روند اجرای پروژه های شهرستان پاسارگاد


استاندار فارس در پایان دومین سفر به شهرستان پاسارگاد، گفت: طی حدود یک سال گذشته اتفاقات خوبی در پاسارگاد صورت گرفته اما سرعت کار رضایت بخش نیست و امیدوارم تا پایان سال شاهد سرعت گرفتن روند اجرای پروژه ها و پیشرفت کارها و برنامه ها در این شهرستان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاسارگاد، محمد هادی ایمانیه در شصت و دومین سفر شهرستانی خود در پاسارگاد در جمع خبرنگاران گفت: پروژه های ورزشی شهرستان به دلیل کمبود اعتبارات پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشته اند که در سفر امروز تصمیماتی برای سرعت بخشیدن به این پروژه ها از جمله فضاهای ورزشی شهر سعادت شهر، بویژه استخر آن و همچنین زمین چمن چند روستا اتخاذ شد همچنین اداره کل ورزش و جوانان موظف شد تا هفته دولت سال آینده استخر این شهر را به بهره برداری برساند.

  وی در ادامه گفت: در خصوص کمربندی سعادت شهر نیز تصمیماتی گرفته شد که امیدواریم در هفته دولت سال جاری کلنگ آغاز به کار آن به زمین بخورد و خواسته دیرینه مردم محقق شود.

  استاندار فارس افزود: در بحث آب آشامیدنی نیز طی چند ما گذشته مشکلات بسیاری از روستاها و مناطق پاسارگاد حل شده و امیدواریم مشکل سایر مناطق نیز تا پایان امسال حل شود و تابستان سال آینده هیچ روستایی در این شهرستان دچار بحران آبی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رضایت استاندار از سرعت و روند اجرای پروژه های شهرستان پاسارگاد

عدم رضایت استاندار از سرعت و روند اجرای پروژه های شهرستان پاسارگاد