مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:102023-07-23اقتصادي

90درصد ظرفیت هتل های آذربایجان شرقی تکمیل شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: طبق آخرین آمارهای ثبت شده از ابتدای تابستان تاکنون بیش از 90 درصد از ظرفیت هتل ها و اماکن اقامتی این استان پر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد حمزه زاده روز یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، افزود: این میزان ورود و ماندگاری گردشگران در استان نشان می دهد که آذربایجان شرقی به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در ایران تبدیل شده است و باید زیرساخت ها و سرمایه گذاری های لازم در این حوزه سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی از آمادگی تمام موزه ها، اماکن تاریخی و گردشگری و آثار تاریخی و تمدنی آذربایجان شرقی زیر نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری برای پذیرش گردشگران داخلی و خارجی در ایام تابستان خبر داد و افزود: این مجموعه با تمام امکانات و توان خود برای استقبال از مسافران آمادگی دارد.

حمزه زاده ادامه داد: در 45 روز گذشته تعداد کل بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی به 750 هزار نفر بازدید رسیده است که در نوع خود آماری قابل توجه و رو به جلو نسبت به سال های قبل به شمار می رود.

وی از اجرای تعداد بیش از 100 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان خبر داد و حجم سرمایه گذاری این تعداد طرح را 350 هزار میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: 70 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90درصد ظرفیت هتل های آذربایجان شرقی تکمیل شد

90درصد ظرفیت هتل های آذربایجان شرقی تکمیل شد