مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-21اقتصادي

ضرورت تصمیم گیری قاطع برای توقف زیان دهی بانک های ناتراز


ساماندهی و بازسازی بانک ها بر اساس برنامه اصلاحی ارائه شده به هر یک از بانک ها و موسسات اعتباری با هدف رفع ناترازی دارایی-بدهی و درآمد-هزینه مورد توجه است، - ساماندهی و بازسازی بانک ها بر اساس برنامه اصلاحی ارائه شده به هر یک از بانک ها و موسسات اعتباری با هدف رفع ناترازی دارایی-بدهی و درآمد-هزینه مورد توجه است، بنابراین نهادهای نظارتی و تصمیم گیر باید هر چه سریعتر برای حل و فصل و تعیین تکلیف بانک های ناتراز تصمیم گیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک آینده از همان بدو تاسیس و اخذ مجوز از شورای پول و اعتبار، بسیار حاشیه ساز بود.

در زمانی که نرخ سود بانکی در همه بانک ها به سطوح بسیار بالا و بی سابقه ای رسید بود، این بانک آینده بود که بالاترین نرخ سود سپرده را پرداخت می کرد.

بررسی عملکرد بانک آینده نشان می دهد این بانک با پرداخت بالاترین نرخ های سود سپرده مشتریان سایر بانک ها را به سمت خود جلب کرد و سپرده های دریافتی از مردم را صرف پرداخت تسهیلات به شرکت های زیرمجموعه بانک و شرکت های متعلق به سهامداران اصلی خودش کرد.

بر اساس صورت مالی سال 1401 بانک آینده مانده تسهیلات اعطایی به شرکت های زیرمجموعه و اشخاص مرتبط معادل 127 هزار و 824 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تصمیم گیری قاطع برای توقف زیان دهی بانک های ناتراز

ضرورت تصمیم گیری قاطع برای توقف زیان دهی بانک های ناتراز