مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-16اقتصادي

برگزاری نمایشگاه های تکراری در تهران متوقف می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس تقدسی نژاد روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت: در راستای جلوگیری از نمایشگاه های تکراری و یا حضور غیردوستانه افرادی که فقط باعث افزایش شکاف ها بین دو مجموعه می شود، - عباس تقدسی نژاد از تفاهمنامه همکاری با مجموعه نمایشگاهی سئول خبر داد و گفت: با این تفاهمنامه همکاری از برگزاری نمایشگاه های تکراری جلوگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس تقدسی نژاد روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت: در راستای جلوگیری از نمایشگاه های تکراری و یا حضور غیردوستانه افرادی که فقط باعث افزایش شکاف ها بین دو مجموعه می شود، معتقدیم که نمایشگاه شهر آفتاب و سئول هر دو سرمایه های کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید از حالت برگزاری نمایشگاه های سنتی به سمت هوشمندسازی و استفاده از روش های نوین برویم، افزود: ظهور استارت آپ ها و بخش های نوآورانه پیشرفت کرده، اما این بخش مغفول مانده و ما باید به این صنعت توجه کنیم و شهر آفتاب می تواند پیشتاز حضور شرکت های نوآورانه و استارت آپ در کشور باشد.

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب ادامه داد: ما معتقدیم نمایشگاه ها باید 360 روز و 360 درجه باشد به گونه ای که مرکز دائمی تجاری برای بازاریابی تجاری در حوزه تولید برنامه ریزی شود و زمین های زیادی در مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه های تکراری در تهران متوقف می شود

برگزاری نمایشگاه های تکراری در تهران متوقف می شود