مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-29سياسي

پادویی برای یزیدیان روزگار و لاف ارادت به امام حسین (ع)!


اظهارات عبدالحمیددبرای همراه نشان دادن خود با عواطف قوی ملت ایران نسبت به امام حسین علیه اسلام، در حالی است که وی کاری جز خوش خدمتی نسبت به یزیدیان زمان و دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) نداشته است.

- فارس پلاس؛ محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: امام جماعت مسجد مکی که در طول سال از یزیدیان زمان حمایت می کند، ناگهان طرفدار امام حسین (ع) شد! وبسایت شبکه اینترنشنال وابسته به موساد که توسط عناصر بهایی ضد دین اداره می شود، نوشت: مولوی عبدالحمید امام جماعت اهل سنت زاهدان، همزمان با عاشورا، بخش عمده خطبه های خود را به قیام امام سوم شیعیان علیه یزید، خلیفه وقت مسلمانان اختصاص داد و تلویحا آن را با مسائل امروز مقایسه کرد عبدالحمید اسماعیل زهی همچنین گفته است: وقتی مردم به امام حسین رضی الله عنه نامه نوشتند و از ناتوانی و بی کفایتی مسئولان و مدیران به ایشان شکایت کردند و اعلام کردند که با شما بیعت کرده و شما را نصرت می کنیم، سیدنا حسین احساس تکلیف کرد و به دعوت مردم به سمت کوفه حرکت کرد.

متاسفانه همین افرادی که امام حسین را دعوت کرده بودند، به خاطر طمع دنیا و ترس از جان شان نقض عهد کردند و بسیاری با لشکر یزید همراه شده و علیه امام حسین جنگیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادویی برای یزیدیان روزگار و لاف ارادت به امام حسین (ع)!

پادویی برای یزیدیان روزگار و لاف ارادت به امام حسین (ع)!