مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-23حوادث

شرور فراری دستگیر شد


رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: شروری که تیرماه 1400 پس از درگیری دسته جمعی و تیراندازی در بزرگراه شهید باکری زندگی مخفیگانه آغاز کرده بود، - صبح یکشنبه دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سعید رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بیان کرد: تیر ماه سال 1400 در پی وقوع یک فقره تخریب، نزاع و درگیری دسته جمعی توسط اعضای یک باند شرارت در بزرگراه شهید باکری تهران که منجر به تیراندازی و در نهایت متواری شدن سرکرده باند شده بود، با دستور قضایی شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم در دستور کار مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در بررسی های اولیه مطلع شدند متهم پس از تیراندازی از محل متواری و زندگی مخفیانه خود را در مدت 2 سال آغاز و ادامه داده است و به دفعات مختلف مخفیگاه خود را تغییر و هویت خود را از سیستم قضایی پنهان کرده است.

رییس مرکز عملیات تهران تصریح کرد: با تلاش مأموران این پلیس و رصدهای اطلاعاتی در نهایت آخرین مخفیگاه متهم در محدوده شهران تهران شناسایی و مأموران پس از هماهنگی های قضایی بامداد امروز وی را درمخفیگاهش دستگیر کردند و بدین ترتیب با تلاش مأموران این پلیس متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور فراری دستگیر شد

شرور فراری دستگیر شد