مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14سياسي

دفاع روزنامه شرق از متقلبان کنکور سراسری جای تعجب دارد


سخنگوی دولت در ادامه برنامه های تبیینی و نشست های پرسش و پاسخ خود با دانشجویان روز پنجشنبه 19 مردادماه میهمان جمعی از دانشجویان در یک دوره آموزشی در شهرستان آبعلی تهران بود.

- سخنگوی دولت در ادامه برنامه های تبیینی و نشست های پرسش و پاسخ خود با دانشجویان روز پنجشنبه 19 مردادماه میهمان جمعی از دانشجویان در یک دوره آموزشی در شهرستان آبعلی تهران بود.

در این نشست که عمده زمان آن به طرح دیدگاه ها، سؤالات و انتقادات تشکل های دانشجویی سپری شد، یکی از دانشجویان، پذیرش و تحصیل متقلبان کنکور در دانشگاه ها را به دولت منتسب کرد و ضمن انتقاد از این واقعه خواستار توضیح ایشان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه شرق، در جوابیه سخنگوی دولت به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه شرق آمده است: احتراما روزنامه شرق در شماره 4623 مورخ 23 مرداد 1402 مطلبی با عنوان سخنگوی دولت چطور توانست جذب هیئت علمی شود منتشر کرده است که انتظار می رود وفق ماده 23 قانون مطبوعات توضیحات ذیل منتشر گردد: 1- سخنگوی دولت در ادامه برنامه های تبیینی و نشست های پرسش و پاسخ خود با دانشجویان روز پنجشنبه 19 مردادماه میهمان جمعی از دانشجویان در یک دوره آموزشی در شهرستان آبعلی تهران بود.

در این نشست که عمده زمان آن به طرح دیدگاه ها، سؤالات و انتقادات تشکل های دانشجویی سپری شد، یکی از دانشجویان، پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع روزنامه شرق از متقلبان کنکور سراسری جای تعجب دارد

دفاع روزنامه شرق از متقلبان کنکور سراسری جای تعجب دارد