مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 16:002023-07-30اقتصادي

مجمع شرکت آهنگری تراکتورسازی با تقسیم سود 22 درصدی موافقت کرد


مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع فوق العاده صاحبان سهام شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران، با حضوربیش از 90 درصدی سهامداران برگزار شد.

در این نشست بر تقسیم 22 درصدی سود سال جاری، - جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع فوق العاده صاحبان سهام شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران، 29 تیرماه با حضور سهامداران، اعضای هیات مدیره، بازرس قانونی و حسابرس و همچنین نماینده سازمان بورس در هتل اسپیناس پالاس واقع در سعادت آباد تهران برگزار شد.

شرکت آهنگری طیف وسیعی از قطعات اساسی و ایمنی را در صنایع مختلف از جمله صنایع خودروسازی، کشاورزی، نفت و گاز، راه آهن و دریایی، راه ساختمان و معدن و مهندسی عمومی تواید می کند.

این شرکت در تولید انواع میل لنگ و همچنین انواع قطعات با وزن های 200 گرم تا 150 کیلو به صورت اختصاصی فعالیت می کند.

از دیگر فعالیت های شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد: نصب و راه اندازی کارگاه جدید تولید سوپاپ در راستای توسعه محصول وبرنامه افزایش درآمدهای شرکت ایجاد کارگاه جدید ماشین کاری بعضی قطعات تولیدی در جهت توسعه محصول و افزایش بیشتر درآمدهای شرکت  بهره برداری و تولید انبوه بصورت کامل از خطوط جدید نصب و راه اندازی شده، در راستای تکمیل و توسعه اجرای تاسیسات مکانیکی کوره ای مورد نیاز از ماموریت شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع شرکت آهنگری تراکتورسازی با تقسیم سود 22 درصدی موافقت کرد

مجمع شرکت آهنگری تراکتورسازی با تقسیم سود 22 درصدی موافقت کرد