مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-07سياسي

زنجان نخستین استان در اجرای رویداد«برپا» در کشور است


زنجان نخستین استانی است که رویداد«برپا» را در این قالب اجرا می کند و به عنوان الگو در بسیاری از نقاط کشور مطرح شده است.

- زنجان-معاون استاندار زنجان گفت: زنجان نخستین استانی است که رویداد برپا را در این قالب اجرا می کند و به عنوان الگو در بسیاری از نقاط کشور مطرح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل رفیعی ظهر دوشنبه در نشست خبری دومین رویداد علمی، تفریحی و مهارتی برپا گفت: در حوادث سال گذشته دیدیم که دشمن، قشر جوان و نوجوان را هدف قرار داد و با هویت آنها سر و کار داشت.

وی افزود: پیشرفت هر کشوری در گرو مولفه های مختلفی قرار دارد که یکی از مهمترین آنها سرمایه های انسانی است و باید قدر این سرمایه های خود را بدانیم.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار زنجان گفت: تقویت هویت ملی و دینی از نیازهای اساسی دانش آموزان و نسل جوان کشور است که باید به آن توجه لازم صورت گیرد.

رفیعی تاکید کرد: استعدادهای برتر و نخبگان علمی جایگاه ویژه ای دارند که نقش آنها نسبت به مولفه های دیگر بارزتر است و عامل پیشرفت و هم افزایی در تمام حوزه ها هستند.

وی گفت: باید توجه ویژه ای نسبت به این قشر و شکوفا کردن استعدادهای برتر و توانمندسازی آنها داشته باشیم که رویداد علمی، تفریحی و مهارتی برپا نیز بر این اساس راه اندازی شده است و به صیانت و حفظ این سرمایه ها و توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان نخستین استان در اجرای رویداد«برپا» در کشور است

زنجان نخستین استان در اجرای رویداد«برپا» در کشور است