مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-12سياسي

برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری بزرگترین رویداد قرآن استان خبر داد و گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن طی روزهای 24 و 25 مرداد در سالن بصیرت امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس به منظور گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار کرد: چهل و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن طی روزهای 24 و 25 مرداد در سالن بصیرت امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 500 نفر در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران شرکت کردند، افزود: این مسابقات در پنج منطقه برگزار و نفرات برتری که نمره حدنصاب را کسب کردند راهی مرحله استانی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد: در مرحله استانی 130 متسابق در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حیدری مسابقات استانی قرآن کریم را بزرگترین رویداد قرآنی استان مازندران دانست و گفت: باید تلاش شود تا همه مردم استان از این رویداد بزرگ قرآنی مطلع شوند و از آن بازدید کنند.

وی درباره برخی از موقوفات استان بیان کرد: بسیاری از موقوفات غیرمتصرفی هستند به این معنا که  تولیت با اوقاف نیست بلکه با اشخاص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران

برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران