مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-15اقتصادي

پلمب 2 رستوران متخلف در زاهدان


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از پلمب دو رستوران متخلف و تشکیل پرونده کیفری برای متصدیان آنها خبر داد.

- به گزارش، ابوالفضل احمدزاده صبح امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در ادامه روند سرکشی های منظم از صنوف مختلف و انجام گشت های مشترک، بازدیدی سرزده از دو رستوران مطرح و به نام در شهرستان زاهدان انجام شد که متأسفانه با تخلفات بهداشتی متعددی روبرو شدیم.

وی ادامه داد: ارائه غذای مانده از شب گذشته به مشتریان روز بعد، عرضه و استعمال قلیان، نگهداری گوشت فاسد و تاریخ مصرف گذشته، استفاده از جوش شیرین به عنوان تقلب در تولید مواد غذایی، نداشتن کارت و گواهی بهداشت پرسنل، عدم رعایت بهداشت فردی و غیره از جمله برخی تخلفات این دو رستوران بود که به تأیید بازرسان رسید.

به گفته احمدزاده، در این بازدیدها پس از تایید بازرسین مرکز بهداشت، دامپزشکی و در حضور نمایندگان اصناف موضوع تهدید علیه بهداشت عمومی محرز و هر دو رستوران که در بلوار بهداشت و میدان شهید فهمیده این شهر فعالیت دارند، پلمب شدند.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان افزود: متأسفانه در این رستوران ها گوشت های غیرقابل مصرف که دارای بوی نامطبوع نیز بودند طبخ و با قیمت های گزاف به مردم فروخته می شد که ضمن پلمب هر دو واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 2 رستوران متخلف در زاهدان

پلمب 2 رستوران متخلف در زاهدان