مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:002023-07-24بين الملل

جنگ با ورود ناتو اتمی می شود/ریشه بحران غذا سیاست دوره کروناست


سفیر پیشین روسیه در لبنان در گفتگو با مهر تأکید کرد که غرب هر از چندگاهی، با مطرح کردن موضوع سلاح هسته ای، تلاش می کند مسئولیت به کارگیری این سلاح را بر دوش روسیه بیاندازد.

- ، گفتگویی با الکساندر زاسبکین ، سفیر پیشین روسیه در لبنان انجام داده است که متن آن در ادامه می آید: بحران اوکراین به نقطه حساسی رسیده و ناتو که می توان آن را یک سازمان آمریکایی دانست، در حال افزایش تنش سیاسی و ایجاد التهاب در میدان نبرد است.

چرا غرب، حل وفصل موضوع را نمی پذیرد؟ در شرایط کنونی، غرب، حل وفصل سیاسی صلح آمیز جنگ اوکراین را نمی پذیرد؛ زیرا غرب تمایل دارد با هدف استهلاک روسیه و ایجاد مشکلات داخلی جهت تجزیه احتمالی آن، جنگ اوکراین ادامه پیدا کند.

این رویکرد، بنیان راهبرد غرب است و از این رو تمامی ابزارها را جهت تحقق اهداف خود به کار می بندد و قصد دارد از نفوذ ممکن خود در این راستا بهره بگیرد.

به ویژه آن که اوکراین پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به عنوان یک کشور متخاصم با روسیه شکل گرفته است.

آیا می توان گفت که روابط میان روسیه و غرب به رهبری واشنگتن، به مرحله قطع روابط رسیده است؟ آیا نزاع میان روسیه و غرب با وجود نبود تضاد ایدئولوژیکی همانند دوره اتحاد جماهیر شوروی به نزاعی برای بقا، مبدل شده است؟ گمان می کنم که اوضاع کنونی، به اوضاع موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ با ورود ناتو اتمی می شود/ریشه بحران غذا سیاست دوره کروناست

جنگ با ورود ناتو اتمی می شود/ریشه بحران غذا سیاست دوره کروناست