مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-08سياسي

محصول تربیت در اسلام دستیابی به کمال و قرب الهی است


امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه محصول تربیت در اسلام دستیابی به کمال و قرب الهی است، گفت: راه تشخیص موثر بودن کار تربیتی این است که ببینیم کسی که برای او کار تربیتی انجام دادیم به این هدف نزدیک شده یا نشده است.

- ایسنا/گیلان امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه محصول تربیت در اسلام دستیابی به کمال و قرب الهی است، گفت: راه تشخیص موثر بودن کار تربیتی این است که ببینیم کسی که برای او کار تربیتی انجام دادیم به این هدف نزدیک شده یا نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در نشست تخصصی آینده اندیشی آموزشی و تربیتی شورای معاونین اداره کل، روسا، معاونین و حراست های آموزش پرورش استان گیلان که امروز در سالن همایش آموزش و پرورش در دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار شد، اظهار کرد: در معارف دینی، بحث تعلیم و تربیت بسیار برجسته و مورد اهتمام است.

وی با بیان اینکه پرورش و تربیت فراتر از تعلیم است، تصریح کرد: این ویژگی از ذات مقدس پروردگار متعال انشقاق پیدا کرده؛ زیرا خداوند متعال رب العالمین و پرورش دهنده همه موجودات است و انتهای مقام عبودیت برای هر انسانی این است که به یک چنین جایگاه پرورشی و تربیتی و ربوبیت می تواند دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول تربیت در اسلام دستیابی به کمال و قرب الهی است

محصول تربیت در اسلام دستیابی به کمال و قرب الهی است