مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:152023-07-31سياسي

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» در مرحله پیش تولید


همزمان با پخش فصل اول «مجموعه آقای قاضی» فصل دوم این مجموعه در مرحله پیش تولید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فصل اول مجموعه آقای قاضی با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، گامی موفق در نمایش این مفاهیم برای مخاطبان ایفا کرد و با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده های مختلف قضایی را به شکلی عمومی نشان داد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود، بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می شد.

سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

این مجموعه در فصل نخست خود با ثبت 98 درصد رضایت مخاطبان در سامانه تلوبیون و بیش از 7 میلیون تماشای محتوای آرشیو در این سامانه، یکی از پربیننده ترین مجموعه های تلویزیونی این سامانه به شمار می رفت و قسمت اول آن با ثبت 305 هزار بار مشاهده، پربیننده ترین میزان مخاطب را به ثبت رسانده بود.

با توجه به نامه قدردانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما از فصل اول این مجموعه و با اشاره به برخورداری این سریال از ساختار فرمی و روایی منسجم و استاندارد، استفاده از ساختار دراماتیک و داستانی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» در مرحله پیش تولید

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» در مرحله پیش تولید