مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:502023-07-26اجتماعي

آب پایدار در مرز مهران برای زائران اربعین تامین شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام روز چهارشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی شرکت آبفای استان ایلام اظهار داشت: - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: آب پایدار در مرز بین المللی مهران برای آرامش و آسایش زائران به بهترین نحو تامین و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام روز چهارشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی شرکت آبفای استان ایلام اظهار داشت: در شهر مهران با انجام پروژه های مناسب از لحاظ کمی و کیفی توانسته ایم آب مورد نیاز زائران ازبعین حسینی را به حد مطلوب برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: آب پایدار در مرز بین المللی مهران برای آرامش و آسایش زائران به بهترین نحو تامین و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تمامی مواکب و تاسیسات موجود در مهران به آب پایدار دسترسی دارند، افزود: در پارکینگ بزرگی که 40 هزار خودرو را در خود جای می دهد نیز هم آب شرب و هم آب سرویس های بهداشتی به صورت پایدار و با کیفیت مطلوب تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در خصوص تکمیل پروژه های در دست اقدام آبفا در مرز مهران یادآور شد: با وجود عدم تخصیص و پرداخت اعتبارات لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب پایدار در مرز مهران برای زائران اربعین تامین شده است

آب پایدار در مرز مهران برای زائران اربعین تامین شده است