مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-07سياسي

کارخانه پرتودهی محصولات کشاورزی احداث می شود


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، گفت: کارخانه ای در حوزه پرتودهی که برای محصولات کشاورزی استفاده می شود، در حال احداث است و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ولی الله بیاتی در تشریح بازدید امروز (دوشنبه 16 مرداد) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی، گفت: در این بازدید در خصوص تولیدات این سازمان و فرآیند استخراج اورانیوم تا غنی سازی توضیحات لازم توسط مسئولان این سازمان ارائه شده و در نهایت جلسه جمع بندی با حضور رییس سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

وی ادامه داد: در نتیجه این بازدید، مشخص شد که به چه میزان قانون اقدام راهبردی مجلس برای پیشرفت تولیدات انرژی هسته ای مؤثر بوده و این سازمان تا چه میزان توانسته با استفاده از این قانون در مقابل زیاده خواهی آمریکا، اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی ایستادگی کند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس افزود: در ادامه نظارت میدانی امروز کمیسیون همچنین از تولیدات سازمان انرژی اتمی در حوزه درمان بازدید به عمل آمد، این تولیدات به کشورهای دیگر صادر می شود.

اعضای کمیسیون از مراحل تولید کیک زرد، آب سنگین  و شناسه معادنی که در سطح کشور برای تولید اورانیوم وجود دارد، نیز اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه پرتودهی محصولات کشاورزی احداث می شود

کارخانه پرتودهی محصولات کشاورزی احداث می شود