مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-13اقتصادي

آغازمرحله جدیدتوزیع کالابرگ الکترونیکی درچهارمحال وبختیاری


شهرکرد_مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله جدید توزیع کالابرگ الکترونیکی از نیمه مرداد امسال در این استان آغاز شده است.

- محسن مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: مرحله جدید توزیع کالابرگ الکترونیکی از نیمه مرداد امسال در این استان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این مرحله یارانه دهک های اول، دوم و سوم جامعه و کلیه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی 30 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این 30 درصد معادل 120 هزار تومان است اما این مشروط بر این است که در قالب کالابرگ الکترونیکی که از خردادماه اجرا شده است خریدها صورت گیرد.

مولوی با اشاره به اینکه طرح جدید کالابرگ الکترونیکی متفاوت از خردادماه است یادآور شد: خانوارهایی که در دهک اول قرار دارند به ازای هر نفر 400 هزار تومان دریافت می کردند اما در حال حاضر این مبلغ به 520 هزار تومان تبدیل شده است.

وی افزود: از این مقدار کافی است مبلغ 200 هزار تومان در فروشگاه های مجاز سطح استان از 11 قلم کالای فعال خرید کنند و مابقی را در به صورت نقدی دریافت کنند یا خرید کالا انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازمرحله جدیدتوزیع کالابرگ الکترونیکی درچهارمحال وبختیاری

آغازمرحله جدیدتوزیع کالابرگ الکترونیکی درچهارمحال وبختیاری