مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-17اقتصادي

پذیرش 10 شرکت خراسان رضوی در فرابورس تا پایان سال


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه تالارهای معاملاتی به مراکز تامین مالی تبدیل خواهد شد، گفت: مرکز تامین مالی از بازار سرمایه خراسان رضوی می تواند ارتباط و هماهنگی لازم را بین ارکان و بنگاه های اقتصادی فراهم کند؛ - ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه تالارهای معاملاتی به مراکز تامین مالی تبدیل خواهد شد، گفت: مرکز تامین مالی از بازار سرمایه خراسان رضوی می تواند ارتباط و هماهنگی لازم را بین ارکان و بنگاه های اقتصادی فراهم کند؛ با توجه به برنامه ما بیش از 10 شرکت خراسان رضوی در سال جاری در فرابورس پذیرش خواهند شد.

مجید عشقی امروز 26 مردادماه، در همایش سرمایه گذاری و تامین مالی از بازار سرمایه اظهار کرد: مسیری برای استفاده از پتانسیل های بازار سرمایه برای توسعه استان ایجاد شده است.

در بازار سرمایه نیاز به حضور شرکت های قوی به ویژه از بخش خصوصی داریم که این امکان اینجا فراهم خواهد شد و این موضوع می تواند کمک ویژه ای به بازار سرمایه کند.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی سازمان بورس در یک سال گذشته استفاده از توان بخش خصوصی است، عنوان کرد: بخش دولتی و عمومی توان و ویژگی های لازم برای ایجاد رونق اقتصادی را ندارد و باید حتما از بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی استفاده کنیم، به همین دلیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 10 شرکت خراسان رضوی در فرابورس تا پایان سال

پذیرش 10 شرکت خراسان رضوی در فرابورس تا پایان سال