مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-21اجتماعي

به دنبال بهره برداری خردمندانه ذی نفعان از تالاب بوجاق هستیم


رییس پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی با بیان اینکه برنامه جامع مدیریت زیست بومی یک برنامه مشارکتی با حضور همه ذی نفعان برای مدیریت پایدار تالاب بوجاق است، - ایسنا/گیلان رییس پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی با بیان اینکه برنامه جامع مدیریت زیست بومی یک برنامه مشارکتی با حضور همه ذی نفعان برای مدیریت پایدار تالاب بوجاق است، گفت: به دنبال بهره برداری خردمندانه ذی نفعان از تالاب بوجاق هستیم.

مدبری امروز 30 مرداد در حاشیه کارگاه تدوین برنامه مدیریت جامع زیست بومی تالاب بین المللی بوجاق که در کیاشهر برگزار شد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برنامه جامع مدیریت زیست بومی یک برنامه مشارکتی با حضور همه ذی نفعان برای مدیریت پایدار تالاب است.

وی افزود: در این راستا طی قراردادی بین سازمان حفاظت محیط زیست و پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی استان گیلان برای پارک ملی بوجاق منعقد شده و قرار است برنامه مدیریت زیست بومی تدوین شود.

مدبری با بیان اینکه تدوین این برنامه طی کارگاه هایی با حضور ذی نفعان انجام می شود، تصریح کرد: تمامی کارگاه ها در کنار هم برای تعیین چشم انداز و اهداف نهایی تصمیم می گیرند و در نهایت ساختار سازمانی برای این برنامه تدوین و به تصویب شورای برنامه ریزی استان می رسد و طی همان ساختار سازمانی، کمیسیون ها و کارگروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال بهره برداری خردمندانه ذی نفعان از تالاب بوجاق هستیم

به دنبال بهره برداری خردمندانه ذی نفعان از تالاب بوجاق هستیم