مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 04:452023-08-06بين الملل

جلسه اضطراری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی


کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در ارتباط با تحولات در مرز لبنان جلسه ای اضطراری برگزار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی فردا یکشنبه به منظور بررسی آخرین تحولات اوضاع در فلسطین و مرز با لبنان جلسه ای اضطراری برگزار خواهد کرد.

از سوی دیگر، منابع عبری زبان اعلام کردند که یک هیئت بلندپایه آمریکایی هفته گذشته سفری 4 روزه به فلسطین اشغالی داشته است.

به گفته این منابع، این هیئت که ریاست آن را یک مسئول عالی رتبه آمریکایی بر عهده داشته، با مقامات اسراییلی در مورد تهدیدات حزب الله گفتگو کرده است.

منابع عبری جزییات بیشتری از محتوای رایزنی های مقامات آمریکایی با سران صهیونیست منتشر نکرده اند، اما آن گونه که به نظر می رسد این دیدار با هدف تثبیت آرامش در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی در پی تنش های اخیر میان دو طرف انجام شده است.

دو روز پیش نیز، اسحاق هرتزوگ ، رییس رژیم صهیونیستی در سخنانی تنش آفرین به مقاومت حزب الله لبنان هشدار داد و گفت: بهتر است عزم و اراده اسراییل را آزمایش نکنید.

هرتزوگ در سخنرانی اش در نزدیکی مرز با لبنان مدعی شد: می خواهم به دشمنانمان، به ویژه حزب الله در آن سوی مرز، بگویم اشتباه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه اضطراری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی

جلسه اضطراری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی