مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-09پزشكي

تسهیلات جدید وزارت بهداشت برای حمایت از دانشجویان مادر باردار


سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برنامه ها و تسهیلات جدید وزارت بهداشت در حمایت از مادران شیرده و باردار را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، صابر جباری با اشاره به رفع ابهامات ماده 26 قانون جوانی جمعیت، گفت: ماده 26 قانون جوانی جمعیت و سلامت خانواده مجلس برای دانشجویان ابهامات حقوقی داشت و موجب اعتراضاتی شده بود که با رفع این ابهامات حقوقی، طی دستورالعملی توسط معاونت آموزشی به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شد.

وی افزود: موافقت با دورکاری، مرخصی تحصیلی، می همانی در دانشگاه هم سطح یا پایین تر، آموزش مجازی و غیرحضوری، کاهش نوبت کاری شب، معافیت های تحصیلی دانشجویان مادر باردار یا دارای کودک زیر دو سال که شیرده هستند از مزایای این بند از قانون است که تمام دانشجویان اعم از دانشجویان دستیاری و Phd از آن می توانند بهره مند شوند.

سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت عنوان کرد: دستورالعمل ماده 26 قبلاً توسط معاونت آموزشی ابلاغ شده بود و با رفع ابهامات حقوقی در خصوص بهره مندی دستیاران و دانشجویان phd، جهت بهره مندی این عزیزان از مزایای قانون توسط مدیرکل حوزه وزراتی به تمام رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات جدید وزارت بهداشت برای حمایت از دانشجویان مادر باردار

تسهیلات جدید وزارت بهداشت برای حمایت از دانشجویان مادر باردار