مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-10سياسي

نفوذ قرآن جمهوری اسلامی ایران را به کانون توجهات تبدیل کرد


نفوذ قرآن در ایران سبب شده تا در کانون توجهات دنیا قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فاضلی فرد شب چهارشنبه در همایش لبیک یا قرآن و آیین افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران، سنگرداران عرصه جهاد تبیین و روایتگری در تاریخ و مجاهدان صف اول جبهه تبیین هستند.

فرماندار بیرجند با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در بیرجند تصریح کرد: از این فرصت های خوب بدست آمده باید بهترین استفاده را کرده تا فرهنگ قرآن در جامعه ترویج یابد و گره گشای زندگی افراد شود.

فاضلی فرد تصریح کرد: دوری از قرآن این کتاب آسمانی که منشأ هدایت انسان بوده خود مشکلات اجتماعی و فردی را برای زندگی بشر ایجاد کرده است.

وی افزود: روزی در این مملکت قرآن کریم مهجور بود و امروز به برکت جمهوری اسلامی میلیون ها حافظ و مفسر قرآن کریم داریم و در مهدکودک ها نیز قرآن آموزش داده می شود.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه تنها در قرآن این معجزه الهی تحریفی تاکنون به وجود نیامده است، اضافه کرد: این وعده خداوند بوده که قرآن را حفظ خواهد کرد و خوشبختانه این نور هدایت الهی بر سینه مؤمنان تابیده و سبب هدایت گری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ قرآن جمهوری اسلامی ایران را به کانون توجهات تبدیل کرد

نفوذ قرآن جمهوری اسلامی ایران را به کانون توجهات تبدیل کرد