مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-19سياسي

«حسین موسوی» شهردار سمنان شد


طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان، حسین موسوی دلازیان، به صورت رسمی به عنوان شهردار سمنان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر شنبه و در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان، اعضای شورای اسلامی شهر سمنان و جمعی از مسئولان اجرایی به میزبانی سالن شهید عباس بابایی شهرداری سمنان حسین موسوی به عنوان شهردار مرکز استان معرفی شد.

موسوی چندی قبل با رأی اکثریت شورای شهر سمنان به عنوان شهردار این شهر برگزیده شده بود که حکم وی در نهایت مورد امضای استاندار سمنان قرار گرفت.

شهردار سمنان در مراسم معارفه خود ضمن اشاره به پیشینه و تمدن تاریخی و اسلامی سمنان، نیاز به یک المان معرف این فرهنگ را مورد تاکید قرار داد و گفت: سمنان دروازه جاده ابریشم است و لذا به لحاظ گردشگری بسیار مورد توجه قرار خواهد داشت در نتیجه تلاش می شود در این زمینه اقدامات بهینه ای انجام گیرد.

موسوی همچنین با بیان اینکه احیا جاده سیلو تا حسن آباد به طول هشت کیلومتر از دیگر اولویت ها خواهد بود، گفت: تغییر ساختار کمربندی شمال سمنان در قالب چهار باند و پروژه ها و طرح های بزرگ بسیاری برای شهر سمنان در اولویت کاری قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حسین موسوی» شهردار سمنان شد

«حسین موسوی» شهردار سمنان شد