مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-23حوادث

جلوگیری از تردد 55 گروه گردشگری فاقد مجور در گیلان


رییس پلیس راه گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی دو روز و جلوگیری از تردد 55 گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در معابر برون شهری گیلان خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی دو روز و جلوگیری از تردد 55 گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در معابر برون شهری گیلان خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در سطح جاده های استان شاهد تنوع کاربران ترافیکی هستیم، اظهار کرد: خودروهای سبک، سنگین و دارای مسافر، موتورسواران و دوچرخه سواران به صورت مداوم در معابر برون شهری حرکت می کنند که باید مسئولان گروه های گردشگری و ورزشی، حساسیت ویژه ای بر ایمنی تردد این نوع از کاربران در سطح معابر استان داشته باشند.

وی افزود: در راستای ساماندهی و برخورد با گروه های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز و همچنین با توجه به اینکه عده ای از افراد که با انجام حرکاتی نمایشی و مخاطره آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در سطح معابر برون شهری اقدام می کنند، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دو روز پایانی هفته گذشته در سطح استان اجرا شد.

رییس پلیس راه استان گیلان گفت: با به کارگیری 9 تیم پلیس راه از تردد 40 گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب 9 دستگاه اتوبوس و 14 دستگاه مینی بوس شامل 285 نفر و همچنین 29 دستگاه خودرو آفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تردد 55 گروه گردشگری فاقد مجور در گیلان

جلوگیری از تردد 55 گروه گردشگری فاقد مجور در گیلان