مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:552023-07-26سياسي

حمله مکرر نیرو های آل خلیفه به نماد های عاشورایی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های خبری اعلام کردند که برای دومین روز متوالی نیرو های امنیتی بحرین به نماد های عاشورایی در منطقه «عالی» یورش بردند و تعدادی از پرچم ها و بنر های مربوط به سوگواری ایام ماه محرم را در این منطقه جمع آوری کردند.

- نیرو های امنیتی بحرین باردیگر به نماد های عاشورایی حمله کردند؛ اما مردم بحرین همچنان به برگزاری مراسم سوگواری ایام ماه محرم ادامه می دهند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های خبری اعلام کردند که برای دومین روز متوالی نیرو های امنیتی بحرین به نماد های عاشورایی در منطقه عالی یورش بردند و تعدادی از پرچم ها و بنر های مربوط به سوگواری ایام ماه محرم را در این منطقه جمع آوری کردند.

زینب الخمیس رییس کمیته نظارت و پیگیری جامعه حقوق بشر بحرین در توییتی نوشت که نیرو های امنیتی بحرین تمام پرچم های مربوط به سوگواری ایام ماه محرم را از خیابان اصلی منطقه عالی جمع آوری کردند .

وی در ادامه افزود که این اقدام نوعی محدودیت برای آزادی های دینی است.

چه چیزی باعث می شود که پرچم های حسینی را بردارید و دست به اقدامات اهانت آمیز بزنید؟با وجود محدودیت های اعمال شده آل خلیفه، مردم بحرین به صورت گسترده و با شکوه به سوگواری و عزاداری ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله مکرر نیرو های آل خلیفه به نماد های عاشورایی

حمله مکرر نیرو های آل خلیفه به نماد های عاشورایی