مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-22سياسي

علم همراه با عمل باید در مدیریت بحران جاری شود


علم همراه با عمل باید در مدیریت بحران جاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عابدین خرم روز سه شنبه در همایش فصلی مدیران کل مدیریت بحران کشور در تبریز اظهار کرد: چهار مرحله اصلی در قانون تشکیل مدیریت بحران تعریف شده است که هرکدام از آنها در جای خود اهمیت بسیاری دارد و باید مدنظر مدیران کل بحران در کشور قرار گیرد.

وی ادامه داد: نخستین عامل موفقیت در بحران ها، پیشگیری از بحران است که اگر درست اجرا شود می تواند به کاهش اثرات و همچنین تعداد تلفات منجر شود.

خرم افزود: دومین عامل در این ارتباط، آمادگی است و همه دستگاه های مرتبط با موضوع مدیریت بحران، همواره باید آمادگی لازم را برای مواجهه با بحران های طبیعی و غیرطبیعی داشته باشند زیرا که طرح های مقابله با بحران زمانی موفق است که بین تصمیم و اجرا فاصله کم باشد و این مستلزم آمادگی دستگاه هاست.

وی خاطرنشان کرد: سومین عامل در نتیجه بخش بودن مدیریت بحران، مقابله مبتنی با طرح است، اینکه در مواقع بحرانی چگونه عمل کرده و چطور با بحران مقابله کنیم باید مورد توجه مدیریت بحران کشور باشد.

خرم چهارمین عاملی که به موفقیت در بحران ها کمک می کند و در قانون مدیریت بحران تعریف شده را عادی سازی شرایط اعلام کرد و افزود: مدیریت بحران باید این توانایی را داشته باشد و بتواند پس از وقوع بحران، مردم و جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم همراه با عمل باید در مدیریت بحران جاری شود

علم همراه با عمل باید در مدیریت بحران جاری شود